Nöjd kund

Vi på STL har som vision att få 100 procent nöjda kunder, vi vill helt enkelt att alla som handlar hos oss ska bli nöjda. Det är ett medvetet ambitiöst mål för att säkerställa att vi erbjuder bra produkter, är effektiva i vår orderhantering men också ger en bra service – både före, under och efter köp. Vi tycker det är viktigt att våra kunder upplever oss som en seriös och trygg e-handelspartner. ”100% nöjd kund”-målet har vi därför med i alla våra processer, allt från samtal med kund, upplägget på hemsidan, utformning och val av produkter till paketering och leverans. En viktig punkt i vårt arbete med 100% nöjd kund är att vi ska ha ett trevligt, tydligt och professionellt bemötande i all kommunikation med kund, såväl i telefonsamtalet som via våra digitala kanaler.

Har du synpunkter?

Dina åsikter som kund blir därför väldigt viktiga för oss för att vi ska kunna nå vårt mål. Självklart kan det bli tokigt och fel ibland, vi är alla människor, men vi på STL vill kunna åtgärda eller kompensera för felet eller missödet. Därför tar vi tacksamt emot synpunkter och feedback på saker som vi kan göra bättre.

Hör gärna av dig på nedanstående mailadress eller telefonnummer så vi kan ha en dialog och försöka hitta en lösning.

Maila oss på: info@estell.nu eller ring vår kundservice på telefon 0771-80 80 85.

Läs om vad STL:s kunder tycker!

Dessa punkter arbetar vi på STL med för att nå “100 % nöjd kund”

  • Erbjuda bra produkter
  • Ha en effektiv orderhantering
  • Ge bra service
  • Ge ett trevligt, tydligt och professionellt kundmöte